Aktuality

Rozšíření provozní doby telefonní linky parkujvklidu

Díky velkému zájmu rozšiřujeme provozní dobu telefonní linky zákaznického centra parkujvklidu. Pro dotazy týkající se nově zřizovaných zón placeného stání je možno využít přímou telefonní linku +420 257 015 872, která je v provozu v pracovní dny 08:30 – 11:00 a 11:30 – 15:30 hod. Primárně Vám doporučujeme využívat formulář pro písemné dotazy.

Parkovné a elektronická evidence tržeb (EET)
Postup při žádosti o vrácení peněz – reklamační formulář

Stěhování výdejny Praha 4

2. 12. 2022

Děkujeme za pochopení

Parkování v ZPS po dobu vánočních svátků

1. 12. 2022

Od 23. 12. 2022 do 2. 1. 2023 bude ve smíšených/fialových a návštěvnických/oranžových parkovacích úsecích omezena maximální cena za den stání (změna se netýká rezidentních/modrých parkovacích úseků). Cenové zvýhodnění platí pouze u úseků, které nemají provozní dobu v celotýdenním režimu.

Cenové pásmo Maximální cena (Kč)
1. 80
2. 40
3. 20

(Pokračování textu…)

P+R Zličín 1; P+R Zličín 2 a P+R Holešovice – Změna parkovacího režimu

30. 11. 2022

Od 1. 12. 2022 parkoviště P+R Zličín 1; P+R Zličín 2 a  P+R Holešovice změní  parkovací režim na „Placené parkoviště se vzdáleným dispečinkem„.

Provozní doba se nemění, parkoviště zůstávají dostupná celých 24 hodin v tzv. NONSTOP provozu, bez změny zůstává i cena za parkování.

Ceny dle platného ceníku:         

P+R Zličín 1 a 2 ; P+R Holešovice

Parkoviště je nutné opustit nejpozději do 15 minut od zaplacení parkovného.

S uvedenými změnami, souvisí i změna provozních řádů, které jsou zveřejněné přímo na parkovištích.

(Pokračování textu…)

Plánovaná údržba klientské zóny

29. 11. 2022

Dne 29.11.2022 v čase od 17:00 do 18:00 hodin proběhne plánována údržba Klientské zóny a původních Osobních stránek uživatele v průběhu údržby může docházet ke krátkodobým výpadkům těchto služeb.

Děkujeme za pochopení