Aktuality

Postup při žádosti o vrácení peněz – reklamační formulář

V případě, že platba parkovného na parkovacím automatu pomocí platební karty z nějakého důvodu neproběhne správně a platba nebude realizována, pak tato platba též nebude zaúčtována, tudíž nebudou peníze z účtu odečteny. Zobrazí-li se peníze v rezervacích plateb či pohybech na účtu, není to ještě důvod k panice a reklamaci. Pro případné reklamace je tedy doporučeno vyčkat na výpis z Vašeho bankovního účtu a až v případě, že bude platba skutečně zaúčtována a odečtena z Vašeho bankovního účtu, pak se s vyplněným reklamačním formulářem je možno obrátit na email zps@eltodo.cz.

Reklamační formulář je ke stažení ve formátu PDF i DOCX.

Rozšíření provozní doby telefonní linky parkujvklidu
Nejčastěji pokládané dotazy na www.parkujvklidu.cz

Dočasné uzavření výdejny POP v MČ Praha 3

7.12.2018

Upozorňujeme, že 31. 12. 2018 bude uzavřena výdejna parkovacích oprávnění v městské části Praha 3.

Děkujeme za pochopení.

Parkování v ZPS po dobu vánočních svátků

5.12.2018

Od 22. 12. 2018 do 2. 1. 2019 bude ve smíšených/fialových a návštěvnických/oranžových parkovacích úsecích omezena maximální cena za den stání (změna se netýká rezidentních/modrých parkovacích úseků). Cenové zvýhodnění platí pouze u úseků, které nemají provozní dobu v celotýdenním režimu.

(Pokračování textu…)

Rozšíření ZPS v MČ Praha 6

10.10.2018

Dne 10. 12. 2018 dojde k rozšíření Zóny placeného stání (ZPS) v MČ Praha 6. Detailní přehled ulic rozšiřované ZPS je k dispozici v mapě zde. V současné době je v oblasti realizováno dopravní značení.

Rozšíření ZPS v MČ Praha 5

Dne 3. 12. 2018 dojde k rozšíření Zóny placeného stání (ZPS) v MČ Praha 5.  Detailní přehled ulic rozšiřované ZPS je k dispozici v mapě zde. V současné době je v oblasti realizováno dopravní značení.