Aktuality

Postup při žádosti o vrácení peněz – reklamační formulář

V případě, že platba parkovného na parkovacím automatu pomocí platební karty z nějakého důvodu neproběhne správně a platba nebude realizována, pak tato platba též nebude zaúčtována, tudíž nebudou peníze z účtu odečteny. Zobrazí-li se peníze v rezervacích plateb či pohybech na účtu, není to ještě důvod k panice a reklamaci. Pro případné reklamace je tedy doporučeno vyčkat na výpis z Vašeho bankovního účtu a až v případě, že bude platba skutečně zaúčtována a odečtena z Vašeho bankovního účtu, pak se s vyplněným reklamačním formulářem je možno obrátit na email zps@eltodo.cz.

Reklamační formulář je ke stažení ve formátu PDF i DOCX.

Rozšíření provozní doby telefonní linky parkujvklidu
Nejčastěji pokládané dotazy na www.parkujvklidu.cz

Přechod na nový systém obsluhy parkovacích automatů (Praha 3 – Jarov)

12.1.2018

K 1.2.2018 přejde Zóna placeného stání (ZPS) v městské části Praha 3 pod nový elektronický systém ve správě TSK, a.s., ve kterém se oprávněnost parkování kontroluje pomocí Registrační značky vozidla (RZ). (Pokračování textu…)

Prodloužení parkovacích oprávnění online v ZPS MČ Praha 3 a Praha 7

9.1.2018

V souvislosti s přechodem Zóny placeného stání (ZPS) na nový elektronický systém, a pod správu Technické správy komunikací, a.s. v městských částech Praha 3 a Praha 7, upozorňujeme, že (Pokračování textu…)

Provoz výdejen parkovacích oprávnění v době Vánočních svátků

27.12.2017

V době Vánočních svátků (tj. od 23.12.2017 do 2.1.2018) bude omezen provoz výdejen parkovacích oprávnění následovně: (Pokračování textu…)

Rozšíření provozní doby v ZPS Praha 2

18.12.2017

Na základě usnesení Rady městské části Praha 2 č. 723 ze dne 9.10.2017  bylo realizováno rozšíření provozní doby na Pondělí až pátek bez hodinového omezení v Zóně placeného stání v MČ Praha 2. (Pokračování textu…)